خرید تردمیل

Wiki Article

کارشناشان ما با تایید تردمیل دست دوم به شما این اطمینان را می دهند که دستگاه سالم بوده و قطعات آن را برای شش ماه گارانتی می‌کنند تا در صورت خرابی و پیشآمد هر مشکلی، بتوانید از این ضمانت استفاده کرده و مشکل محصول خریداری شده را برطرف نمایید.

این نوع تمرین برای بالا بردن استقامت استفاده می‌شود. همین‌طور زمانی برای استراحت پدید می‌آورد تا از یک طرف از تجمع اسید لاکتیک جلوگیری شود و از طرف دیگر فرم و روحیه شما آسیب نبیند. تمرین اینتروال با انتخاب و خرید تردمیل خانگی به راحتی ممکن می‌شود.

البته برای دستیابی به نتایج بهتر، توصیه می ‌شود همراه با ورزش با تردمیل، یک برنامه غذایی مناسب را نیز دنبال کنید.

در ادامه به تعدادی از مهم‌ ترین فاکتورهایی که بر قیمت دستگاه تردمیل خانگی تاثیرگذارند، اشاره خواهیم کرد:

بااین‌حال اگر بودجه‌ای که برای خرید تردمیل در نظر گرفته‌اید تنها می‌تواند در حد خرید یک تردمیل خانگی ارزان باشد، نگران نباشید، به دلیل تنوع مدل‌های تردمیل، می‌توانید با کمی بررسی و تحقیق یک نوع ارزان و باکیفیت را تهیه کنید.

این تردمیل‌های چندکاره با داشتن کش‌های ایروبیک و جایی برای وزنه، می‌توانند ورزش فرد را تا حد زیادی مفیدتر کنند و چربی‌سوزی را به بالاترین حد ممکن برسانند.

برای خرید دستگاه تردمیل دست دوم با کیفیتی خوب باید نکاتی را مد نظر داشته باشید و سعی کنید از فروشگاه معتبر خرید کنید. نکات مهم در خرید تردمیل دست دوم عبارتند از:

لیست گسترده‌ای از ویژگی‌های مهم وجود دارد که تفاوت بین خرید تردمیل ارزان و مدل‌های پرهزینه‌تر را رقم می‌زند. یکی از نکاتی که تاثیر قابل توجهی بر تفاوت بین تردمیل خانگی و مدل‌های حرفه‌ای‌تر می‌گذارد، سرعت یک تردمیل است. برخی از تردمیل‌ها به علت محدودیت و سرعت بسیار پایین در دسته‌ای جداگانه نسبت به سایرین قرار می‌گیرند. برای مثال می‌توان به خرید تردمیل‌ مکانیکی اشاره کرد که با برق کار نمی‌کند و به علت فشار کمتری که روی آن‌ اعمال می‌شود، معمولا ضمانت بیشتری دارد و برای کاربرانی با وزن بالا مناسب‌تر است.

مدل خانگی تردمیل دستگاهی است که از موتور بی صدا تر و کم مصرف تری برخوردار میباشد و همچنین کوچک تر و تاشو بودن از ویژگی های آن است.

با اوضاع بد اقتصادی خانواده‌ها و بالا رفتن هزینه های زندگی، خرید تردمیل با ویژگی‌های مناسب بسیار مشکل است. بهترین کاری که می توانید در این شرایط انجام دهید خرید تردمیل دست دوم است. اما این نکته را فراموش نکنید که تردمیل دست دوم را باید با دقت بیشتری انتخاب کرده و خریداری نمایید.

به جای آن، تمرکز خودتان را بر روی قدم ‌زدن آرام و صحیح قرار دهید.

در صورت خرید تردمیل خانگی، می‌بایست به وزن قابل‌تحمل آن دقت نمایید. برای فهم بیشتر وزن قابل‌تحمل تردمیل، می‌بایست قدرت موتور آن را بدانید و باتوجه‌به قدرت موتور تردمیل، حداکثر وزن قابل‌تحمل آن را محاسبه کنید. تردمیل‌های باشگاهی، باتوجه‌به گستردگی و تنوع استفاده از آن توسط افراد مختلف، دارای امکانات بیشتری نسبت به تردمیل‌های خانگی هستند و نسبت به تردمیل‌های خانگی گران‌تر نیز هستند. 

همان طور که قبلا گفته شد بایستی قبل از خرید تردمیل، به هدف خود از تهیه این دستگاه هوازی فکر کنید. آیا قصد افزایش تحرک و فعالیت روزانه، به منظور افزایش سلامت عمومی خود را دارید؟ یا به دنبال آب کردن چربی‌های زائد بدن هستید؟ یا ورزشکاری حرفه‌ای بوده و هدف شما بدنسازی و پرورش اندام است؟ خرید تردمیل شاید هم می‌خواهید به کمک این دستگاه، درمان‌های توانبخشی انجام دهید؟ اطلاع از هدف و انتظاری که از تردمیل دارید، می‌تواند به انتخاب و خرید مدل مناسب به شما کمک کند.

نکته‌ی آخر مربوط به افرادی است که نمی‌توانند در صورت تماشای دیگران تمرین کنند (فرهنگ باشگاه). برای این دسته از افراد، تمرین با تردمیل و در خانه مناسب‌ترین گزینه است.

Report this wiki page