پنجره هافمن شیراز

Wiki Article

عدم نیاز به سرویس های دوره ای و رنگ کاری برای سالهای سال

نصب این نرده ها بسیار راحت و در کمترین زمان ممکن انجام می شوند. برای نصب این حفاظ ها نیازی به لطمه وارد کردن به لبه های پنجره و نمای ساختمان نیست.

در مجموعه مانا پنجره پنجره وینتک بصورت کاملا استاندارد تولید می گردد.

رحیمی گفت: ۲۳ شهریور , ۱۴۰۱ در ۹:۳۹ ق.ظ سلام وقتتون بخیر

همچنین باید از قبل نوع پنجره دو جداره با توجه به شرایط ساختمان و محل نصب، مشخص گردد. کارفرما باید در این مورد حتما از نصاب پنجره و کارشناسان مشورت بگیرد.

پنجره کشویی با توجه به نوع سیستم آن، پنجره ۱۰۰ درصد عایقی نیست چون در هنگام بسته شدن، لاستیک های آب بندی توسط یراق آلات به یکدیگر فشرده نمی شوند. پنجره کشویی وینتک یکی از بهترین پنجره های مدل کشویی است.

آیا از طریق فضای بین پنجره دوجداره و فریم موجود هوا یا صدا عبور نمی‌کند؟

چیزی که مد نظرم هست و می خوام و اهمیت بسیار بالایی داره امنیت حفاظ است و می خوام با استفاده از قوطی های تو پر ساخته شده باشه و ظاهرا اون خیبیز اهمیتی نداره چیزی که برای من مهمه امنیت اونه که کسی نتونه اون رو ببره د و پنجره رو بشکنه و وارد خونه بشه همچنین پنجره های ما یو پی وی سی هستش میخواستم بدونم آیا امکان اجرای حفاظ های فلزی روی پنجره یو پی وی سی وجود داره یا نه

میخواستم تشکر کنم بابت نصب به موقع ایی که برای پروژه بنده داشتین همه چیز عالی بود.

برای مشاهده تمامی نرده پنجره و انواع قیمت پنجره دوجداره وین تک حفاظ به همراه قیمت با ما تماس بگیرید.

با توجه به تعداد متعدد برندها در بازار پنجره دو جداره در ایران، یکی از عوامل تاثیرگذار در کنار کیفیت کالا، قیمت مناسب آن است.

میشه همون پنجره لولایی پاسیو رو کشویی کنیم؟هزینش چقدر میشه؟

اگر هیچ یک از موارد ذکر شده رعایت نگردد، سبب اجرا نشدن کامل پنجره دوجداره آکاردئونی می‌شود.

پروفیل ها در ضخامت، کیفیت، جنس پروفیل ها و مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن ها و همچنین مدل پروفیل ها بر روی قیمت تاثیر گذار هستند.

Report this wiki page